מדורג ע״י יותר מ-
24
צרכנים, יותר מ-
99%
מהביקורות על
Remflex 3008 אטם עבור
היו בעלות סנטימנט חיובי, כלומר הצרכנים שקנו את המוצר ימליצו עליו בסבירות גבוהה כאשר יתבקשו לציין
סעפות פליטה
מומלצות.
מתאים: 352 (66 'מכונית, '65-67 משאית), 390 ('66 -'71 רכב, 68' -76 משאיות), 410 מרקורי ('66 -67), 428 ('66 -'70 ), כולל ת'אנדרבירד ('61 -'64) ו 428 קוברה Jet - סעפת וראשון ('66 -67). כל אטמים FE יש "16 בולט חור דפוס". השתמש 8 חורים הבריח הנדרש - 8 חורי בורג אחרים לא להשפיע על הביצועים של אטמים בכל דרך. (ראה מספרי חלקים 3009, 3015, 3047, 3050 ו - 3051 עבור גדלים נוספים של יציאות FE ויישומים). Remflex פליטה אטמים רכים לדחיסה כך מומנט הציע עבור כל אטם, שהוא בדרך כלל הרבה יותר נמוך מאשר מומנט המפעל, מופיע על גב כל החבילה. Remflex מיוצר בארה"ב כדי לשלוט בכל שלבי תהליך הייצור המבטיחים מוצר מעולה שניתן לסמוך עליו. חומר הגראפיט הגמיש הייחודי של Remflex הוכח כבר יותר מ -30 שנה ביישומים תעשייתיים, שבהם הטמפרטורות עולות באופן שגרתי על 2000 מעלות ביום, שבוע אחרי שבוע, שנה אחר שנה. במשך 10 שנים Remflex כבר מביא את הטכנולוגיה לחובבי הרכב מכל הסוגים כדי למנוע דליפות פליטה לתמיד. הניסיון הוכיח כי אין אטם "צריך" לעשות שימוש חוזר אם אתה רוצה חותמת אמין, ולכן Remflex לא למכור או לשווק אטמים כמו לשימוש חוזר למרות שזה נאמר כי הם היו בשימוש חוזר בעבר. אין להשתמש בחומרי איטום מכל סוג שהוא עם אטמים של Remflex . איטום כוויות החוצה במהירות משאיר פער אשר יוצר דליפת פליטה. Remflex אטמי פליטה טובים עד 3000 מעלות אשר עולה בהרבה על טמפרטורת הדירוג של כל איטום.
מאפיינים:
(
תרגום אוטומטי
עבור למקור
)
-
1 9 רוחב 16 אינץ '2 2 5 16 אינץ' גובה כיכר נמל פורד V8, FE 352, 390, 410, 428 כולל Tbird ו קוברה Jet, סעפת וכמה כותרות, 2 סט
-
כולל Thunderbird 1961, 1964
-
אין קלסרים גומי או חומרים מרוכבים ב אטמי פליטה Remflex כך שהם לא מתכווצים או להקשיח בגלל זמן או טמפרטורה ביטול הצורך לחזור ולהמשיך retighten ברגים אוגן שלך
-
חימום וקירור של מערכת הפליטה גורם הכותרת ואת הסכנות אוורור כדי עיוות וכתוצאה מכך פערים בין הראש לכותרת אשר חותמות אטם Remflex אטם לחלוטין בשל עובי ודחיסות של 100 אחוז גרפיט גמיש